Ga naar de inhoud

wil zo graag mijn vriend opzoekken

Home Forums Familie van gedetineerden wil zo graag mijn vriend opzoekken

  • Auteur
    Berichten
  • #1162

    hallo,

    mijn vriend verblijft momenteel als gedetineerde bij penetentiare inrichting in Brugge..
    wil hem heel erg graag gaan opzoekken, daarvoor moest ik het bewijs van goed gedrag aanvragen, heb die aanvraag gedaan maar ben daarin helaas geweigerd die te krijgen.
    ben in 2009 in aanraking geweest met justitie heb daar een proeftijd gekregen die in oktober dit jaar afloopt.
    kan nu dus niet op bezoek bij mijn vriend die ik zo heel erg mis.
    wat zou ik er aan kunnen doen om wel bij hem op bezoek te mogen?
    heeft u misschien een idee of zijn er andere manieren om wel goedkeuring te krijgen om hem te kunnen bezoekken?

    met vriendelijke groet
    Linda

    #1163
    tilly
    Deelnemer

      Hallo Linda,
      Vrees ervoor meisje,zeker niet voor oktober,je kan altijd eens raad vragen aan een advokaat natuurlijk,je vind er wel online o.a die je eerste advies zo geven,maar hoop er niet te veel op,wat je wel kan is schrijven en hem vragen te bellen,is toch iets wat je in kontakt houd,weet het het kan verscheurend zijn,ik “mag” wettelijk wel,maar ben door andere omstandigheden niet in de mogelijkheid mijn vriend veel te bezoeken,heb hem sinds augustus
      jl.ook maar 1x gezien in de gevangenis,maar echte liefde overleeft dit hoor,hoelang je ook uit elkaar word gehaald,maakt niet uit,alvast veel steunende groetjes.
      Tilly.

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.