Ga naar de inhoud

ziekenhuisopname vanuit gevangenis

Home Forums Familie van gedetineerden ziekenhuisopname vanuit gevangenis

  • Auteur
    Berichten
  • #2111
    Angèl
    Deelnemer

      ik weet niet waar ik moet beginnen..
      zal het beetje kort houden..
      mijn partner zit al 7 maanden vast in voor arrest.. nu ben ik afgelopen zondag avond door zijn advocaat op de hoogte gesteld dat hij in ziekenhuis ligt.. sinds donderdag al! ik wil de natuurlijk weten hoe het met hem was.. hij hield het vaag op maagklachten.. en wist verder niks te zeggen.. daar zit je dan.. je alles.. is het ziekenhuis.. verdomme.. ik zelf vorige week een hernia operatie gehad en ik kan bijna nog niks.. ik zorg voor mezelf.. want zoals jullie vast al weten.. zijn vriendschappen in zware tijden gevlogen en blijft er vaak niks over.. we hadden geprobeerd hem met een enkelbandje thuis te krijgen om mij te mogen verzorgen.. maar niet gelukt want ik zou geen nazorg nodig hebben..gisteren (maandag) deelde de advocaat me mee dat hij me mocht bellen en ik langs mocht gaan in ziekenhuis.. dat hij me zelf snel zou bellen met meer info over hoe en wanneer bezoek.

      ik wacht nog steeds op dat telefoontje!! 24 uur later! gisteren avond rond 7 uur smste ik de advocaat dat ik nog niks had gehoord.. hij kwam met een verhaal aan dat het helaas niet was gelukt om de juiste persoon te spreken te krijgen en dat ik helaas maar moest wachten? ik voelde al dat er wat mis was.. vorige week..toen ik net thuis was uit z huis..(zijn opname dag).. pff voel me echt niet goed behandeld.. maar weet ook niet goed wat de regels zijn ivm met thuisfront op de hoogte stellen van deze dingen? we zijn niet getrouwd.. dus ziekenhuis zegt me niks..ik vind het belachelijk dat hij al 4 dagen in ziekenhuis lag voordat ik het wist..stel je voor het is ernstig.. zijn ze dan ook zo traag? zo veel zorgen.. eenzaamheid..onzekerheid! ben het ondertussen spuugzat..

      #2113
      maatje
      Sleutelbeheerder

        Dag smurfin,

        Al kan ik niks concreets voor jou doen ….
        ik hoop dat je snel op bezoek kan gaan en zo meer informatie krijgt.

        Laat de moed niet zakken!

        groetjes,
        maatje

        #2125
        Angèl
        Deelnemer

          dank je voor je reactie… ik weet ondertussen dat mijn partner geopereerd is geworden aan de maagstreek.. ik heb hem nog steeds niet gesproken.. wel zijn advocaat..pas wanneer hij terug is in de gevangenis kan ik bij hem op bezoek of kan hij mij pas weer bellen..gisteren had hij nog te hoge koorts om terug te gaan..onzekerheid kills 🙁

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.