Ga naar de inhoud

Zit jouw vriend of man in de gevangenis?

Home Forums Familie van gedetineerden Zit jouw vriend of man in de gevangenis?

  • Auteur
    Berichten
  • #2386
    Diny Thomas
    Deelnemer

      We lezen zelden hoe een vrouw zich voelt wanneer haar man in de gevangenis zit, laat staan als er ook kinderen bij betrokken zijn. De berichten die ik lees op dit forum, tonen aan dat het allesbehalve makkelijk is. Daarom zou ik graag een vrouw (30+) willen interviewen voor het weekblad Libelle.

      Dat een gevangenisstraf een impact heeft op de gedetineerde, is een feit. Maar vaak botst de omgeving rond die gedetineerde op veel onbegrip terwijl de impact des weg groot is. Niet alleen de persoon in kwestie wordt gestraft, maar ook de partner, de kinderen, de familie, de vrienden, zonder dat zij ook maar op enige manier betrokken zijn.

      Zit jouw vriend of echtgenoot in de gevangenis? En zou jij anoniem hierover willen vertellen? Dit kan in alle anonimiteit. Het zou gaan om de verschillende aspecten: het emotionele, he sociale, het relationele, … Heb je nog enkele vragen of sta je hierover open? Mail dan gerust naar diny.thomas@sanoma.com. Zoals ik eerder vermelde, kun je je verhaal doen in alle anonimiteit.

      Lieve groeten,
      Diny

      #2387
      Electriccontrol
      Deelnemer

        certificat PEB Ces certificats vous sont indispensables… Nous faisons notre possible de vous les fournir de la manière la plus simple possible.

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.