Ga naar de inhoud

Zoon in de gevangenis

Home Forums Familie van gedetineerden Zoon in de gevangenis

  • Auteur
    Berichten
  • #2401

    Mijn zoon van 27 zit in de gevangenis sinds kort. Zelf is er heel weinig contact, ik heb hem al maanden niet gezien. Het is zijn vriendin die het me uiteindelijk liet weten via een sms’je nadat ik haar had gecontacteerd om te vragen hoe het met hem ging. Hij was toen al een paar dagen opgepakt. Vandaag heb ik dan zelf naar de gevangenis gebeld en het is me inderdaad bevestigd dat hij daar verblijft. Op de vraag wat ik met zijn post moet doen (zijn referentie adres is nl hier) zeiden ze dat ik dat gewoon kon doorsturen. Hij mag ook bezoek ontvangen. Mijn vermoeden dat hij is opgepakt is omdat hij zijn voorwaarden niet heeft nageleefd. Hij was te laat met een adres en zou sinds een maand ook zijn werk kwijt zijn. Beide, zowel mijn zoon als zijn vriendin hadden een verleden met drugs. In 2015 zijn ze beide veroordeeld geweest maar dan wel voorwaardelijk. Ik mag hem gaan bezoeken maar dat is het hem nu juist, doordat er al zo’n slecht contact was weet ik niet of hij dat wel wenst. Zelf sta ik er ook huiverig tegenover. Heb nog nooit met justitie een aanvaring gehad. Wat nu ? Zijn er hier ouders die zich hier in herkennen ? Graag hoor ik iets van jullie, hoe jullie het hebben aangepakt en zo

    #2406

    Ondertussen ben ik donderdag naar de gevangenis geweest maar er was geen bezoek mogelijk wegens de staking. Hij zit daar nu al meer dan een week zonder bezoek of telefoontje. Hoe zou het zijn ? Zoveel vragen en geen antwoorden.

  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.